{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من تسلیت و ناراحتی هم واسه مردم لبنان عزیز هم دارم

که تیمشون به مرحله بعد نرفت!!
👌👌🤌🤌💁💁🤏🤏🙋🙋
دیدگاه ها (۰)

حالا دیگه بخاطر بی برقی و بی ابی...نگران نباشین

یعنی هر دوره باعث صعود نکردن تیم بوده یا نه!!

سایه اش کافیست!!!!!!!!! نه سرمایه اش!!

پای ۴ سانتی شجاع هم بهمراه عینک......در ادامه کلیپ بعدی!!

ما درحال عبور از خطرناک‌ترین مرحله در لبنان، خطرناک‌ترین طرح...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط