{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا دیگه بخاطر بی برقی و بی ابی...نگران نباشین

حالا یک هفته که نه..ولی سه چهار روزی ممکنه!!
دیدگاه ها (۰)

یعنی هر دوره باعث صعود نکردن تیم بوده یا نه!!

🤌🤌👏👏👏👏👏👏👌👌

من تسلیت و ناراحتی هم واسه مردم لبنان عزیز هم دارم

سایه اش کافیست!!!!!!!!! نه سرمایه اش!!

ضرب الاجلهایی که ترامپ تعیین می‌کنه مثل فالگیراس، مثلا می‌گه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط