{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اثلا درد نداره_

اثلا درد نداره_
دیدگاه ها (۴)

کاش....

میدونی اینا مارو خوشحال نمیکنه... کاش دوباره کوچیک شم...

من حالم خوبه+++😃💔

خسته شدم از بس جنگیدم....

عیبابا...عیب نداره_پیشمیاد

بدترین حس وجود نداره_بی ناموسا خانوم فقط گفت چرا کتاب تو دهن...

کارم به جایی کشیده که دارم راحت مثل فارسی ژاپنی مینویسم 😁😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط