{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته شدم از بس جنگیدم....

خسته شدم از بس جنگیدم....
دیدگاه ها (۱)

من حالم خوبه+++😃💔

اثلا درد نداره_

هوهوووو مدارس تعطیل شدنننننننننن هورااااا قررررر بدینننن قرر...

یعنی من اینقدر بدم؟

اقا ان نزنیدمن پارت بعدو میزارم خسته شدم از بس کم حمایت شدمب...

Bmw

خودم خسته شدم از بس پستام رفت اکسپلور 🛐😭😝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط