{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهم نیستی واسه هیچکس

مهم نیستی واسه هیچکس
دیدگاه ها (۰)

حق میگه وقتی خودمون تو خودم یه رفیق نداریم ....

چون مبگذرد غمی نیست

کلن امشب حالم تو دپرسی بودامیدی به فردا ندارم

بود و نبود ایمه ارا هیچکس مهم نیع

ببخشید تا الان اذیتتون کردم اینجا حس خوبی بهم نمیده دیگه و خ...

مهم نیست که نیستی،مهم اینکه مهم نیستی‌💢

دیگه مهم نیستی ‌واسم p

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط