{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نتونستن همیشه بد نیست مثلا نتونین همو تنها بزارید‌‌ نتونی

نتونستن همیشه بد نیست مثلا نتونین همو تنها بزارید‌‌ نتونین عاشق هم نباشین !!:)
دیدگاه ها (۰)

𝙼𝚘𝚘𝚍🥀

گیر کردیم بین ساعتی که نمیگذره:)

#طرح‌های‌مشکی‌کم‌بود🖤🥀

جلوتر از امام ایستادن همیشه بد نیستگاهی باید جلوتر بایستی تا...

اصکی ممنوع ( اجازه بگیر ) 😃 ولی من عاشق رقص این شدم بد نیست ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط