{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقد منه💔🥲

چقد منه💔🥲
دیدگاه ها (۰)

چرا برا هیشکی مهم نیستم آخه☹💔

چرا همه ازم متنفرن:(من چرا انقد تنهام؟

منی که هروز و هرساعت تو مدرسه درحال گریه کردنم🙃

هرموقع خواستین پیشتون بودم خب چتونه دیگه؟نرین دیگه شما بهتری...

...

...

چقد کیوته اوخدداا این ناناز منه 🥹لایک و کامنت فراموشت نشه کی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط