{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا برا هیشکی مهم نیستم آخه☹💔

چرا برا هیشکی مهم نیستم آخه☹💔
دیدگاه ها (۰)

چرا همه ازم متنفرن:(من چرا انقد تنهام؟

چقد منه💔🥲

منی که هروز و هرساعت تو مدرسه درحال گریه کردنم🙃

"جز تو کسیو نیستم اخه "💘💋🫵🏻میخوام بمیرم برا وایب این اهنگگگ😭

مخاطب ؟؟؟ نه من اصلا برا کسی مهم نیستم همین که میبینن و رد م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط