{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گویند قلب هر کس به انداره مشت بسته اوست

گویند قلب هر کس به انداره مشت بسته اوست
اما!!! من قلب هایی را دیده ام که به اندازه دنیایی از محبت عمیقند همان هایی که درد دارند 😔دلهای بزرگی که هیچ وقت در مشت های بسته جا نمیگیرند🖤
دیدگاه ها (۲)

رفتم که دراین شهر نبینی اثرم را ~لبهای ترک خورده و چشمان ترم...

گفته بودی که چرا محو تماشای منی، آنچنان مات که یکدم مژه برهم...

🖤

همه رفتند از این خانه دل 🖤ولی....... غصه نرفت🖤🖤🖤

فصل اول بخش سوم دریاچه

سفیر کبیر Grand Ambassador

پارت ۵

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط