{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واییی حاجیییی

واییی حاجیییی
لایو شهاب رو دیدین؟؟
سه چهار تا لایو گرفتن ولی خب این یکیشه
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۱)

(: بدترین حس :

نیمااااااا🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

pov:تو و دوستت مثل قبل صمیمی نیستید:

وقتی هم برونگرایی هم درونگرا::

کاوریست

وای حاجیییی کبوتر رو فالو کنیددددد ارمیه🎀 و خلاصه که درباره ...

نمیشه یبار معذرت خواهی از اکو جونم کنم تروخدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط