{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی هم برونگرایی هم درونگرا::

وقتی هم برونگرایی هم درونگرا::
دیدگاه ها (۶)

pov:تو و دوستت مثل قبل صمیمی نیستید:

واییی حاجییییلایو شهاب رو دیدین؟؟سه چهار تا لایو گرفتن ولی خ...

دختر احمق:

حق ببینیم؟!؟؟!؟!وقتی اضافه بودنت رو پیش همه حس کردی(:

وقتی پلن بیرون کنسل میشه درونگرا ها:...

به نظر شما درونگرا هستم یا درونگرا ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط