{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عادی ترین تو کپ⁦(⁠ ⁠╹⁠▽⁠╹⁠ ⁠)⁩

عادی ترین تو کپ⁦(⁠ ⁠╹⁠▽⁠╹⁠ ⁠)⁩
گفت: تو هیچی نیستی آخه اشغال یه تیکه اشغال واقعا واقعا حالم ازت بهم میخوره کوتوله تو یه اضافه هستی که نه دوست داره و نه عقل اسکل پلشت روانی (حالا چرا گفت ؟)

چون من رفتم به به دختره کمک کردم چون افتاده بود بعد رفتم بهش بگم اتاق پزشک کجاست چون سال اولش بود که تو اون مدرسه بود اون فکر کرد دارم پشت سرش حرف میزنم چون اونم دقیقا کنار اتاق پزشک بود
دیدگاه ها (۰)

نکنه ماهم گیر می‌افتیم ؟⁦(⁠o⁠´⁠・⁠_⁠・⁠)⁠っ⁩

نمیتونی بگی گلم⁦(⁠っ⁠.⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁠っ⁩

مخاطب?:'بانو میا⁦。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。👇بانو اگه اینو دیدی کامنت بزار⁦。⁠◕...

Manix vid (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)بچم دیوونه شده ⁦(⁠ ⁠╹⁠▽⁠╹⁠ ⁠)⁩

خیانت عشق انتقام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط