{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه میگن از اون آدم خلایی

Music#
دیدگاه ها (۰)

انگار نیمه ای از من نیستو.

.

گفتم حداقل میگی تولدو تبریک.

انقد با خودم حرف زدن بهم میگن روانی..

میگن قلب ادم ها نظرگاه خداوند....واسه همین شکستنش تاوان دار...

منو اون ادم تو خیالاتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط