{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

⁨ مگه می‌شه تو باشی و من با این همه دلتنگی، تنها بمونم؟

⁨ مگه می‌شه تو باشی و من با این همه دلتنگی، تنها بمونم؟
مگه می‌شه اسم تو رو صدا بزنم و جوابی نیاد؟
اگه گاهی ساکتی، یعنی داری قلبمو قوی‌تر می‌کنی برای روزای سخت‌تر…
ولی خودت گفتی:
“أنا جَلیسُ مَن ذَکَرَنی…”
من هم‌نشین کسی‌ام که منو یاد کنه…
من که یاد تو کردم… حالا نوبت توئه که آرومم کنی
#خداهست #خدایاشکر #تنهایی#آرامش #توکل #خداباماندگار #إنسان#روزهای_خوب_خواهد_آمد #خدا
دیدگاه ها (۰)

پيجم فالو کن عزیزم❤

غریبی بی کسی اندازه دارهدله منم آخه خدایی داره______________...

💫

آینه جادویی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط