{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برا کی:)

برا کی:)
دیدگاه ها (۴۲)

بغضا شبا میترکن...

چرا نمتونی فراموشش کنی ؟

حــــــــــــــســـــــــیـ(ع)ــــــــن‌جــــــــــــ🥺ــــــ...

هنوز که هنوزه وابستممن اون زندگی بدو با تو میخواممممممم لعنت...

برا بقیه نازی چونبرا همشون بازی...

آخه من برا شما نمیرم برا کی بمیرم؟ 🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط