{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ارامش فقط گریه توی بغلت😻😔

پسر:گریه نکن
دختر:خب باهاش اروم میشم
پسر:هم خوشم میاد پیشم گریه میکنی هم بدم میاد.
دختر:چطو؟!
پسر:اولی بابت اینکه چقد بهم اعتماد داری ک پیشم گریه میکنی
دومی بابت اینکه "من اومدم خندتو ببینم ن گریتو"
《《《 سلامتی هرچی مردِ 》》》
دیدگاه ها (۰)

یکیو دارم که هرروز بهش میگم دوست دارم🙄

اینم وقتی قهر میکنم و عزیز دلم بزور میاد اشتی کنه😆❤

لبای تو خوراک شکارمنن تو شکارو من شکارچی🤗🙂

تو رو آرزو میکنم عزیز دلم❤

ویو جونگکوکخوشبحالت جیمین شی نمیدونی چقدر دلم برای اینکه ابج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط