{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکیو دارم که هرروز بهش میگم دوست دارم🙄

هرچی بگن بهتر از اون
میگم اره بهتر از اون ریخته همجا
ولی یکی دلمو راضی کنه
اون ک بحرف من نمیکنه😚
دیدگاه ها (۰)

اینم وقتی قهر میکنم و عزیز دلم بزور میاد اشتی کنه😆❤

ای پادشاه خوبان ؛ داد از غم تنهایی دل بی تو به جان اومد؛)

ارامش فقط گریه توی بغلت😻😔

لبای تو خوراک شکارمنن تو شکارو من شکارچی🤗🙂

رمان: ببر من p۲ _: تعجب کردم...

should I kill you? p6

وقتی کسی که عاشقشی رهات می کنه، بهش لبخند بزن و بذار بره، به...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط