{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم وقتی قهر میکنم و عزیز دلم بزور میاد اشتی کنه😆❤

اگه دختری موقعه دعوا دید دیگه شما نازشو نمیکشید و بیشتر عصبی شد😖 یعنی اینکه
حاااجی جواب نمیده هنو باید ناز بکشی😂
دیدگاه ها (۰)

ای پادشاه خوبان ؛ داد از غم تنهایی دل بی تو به جان اومد؛)

حرف بقیه با حرفی ک تو میزنی فرق میکنه

یکیو دارم که هرروز بهش میگم دوست دارم🙄

ارامش فقط گریه توی بغلت😻😔

پارت نهم(باع)

وقتی دعوا میکنید و بعدش اهم... لطفا همینشکلی کل اعضا تو یدون...

سناریو بلولاک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط