{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا لعننتتون کنه بازهم مردم بدبخت تو حسرت هستن این بیشرف

خدا لعننتتون کنه بازهم مردم بدبخت تو حسرت هستن این بیشرف ها بلانسبت احتکار میکنند تا دوباره تورم بشه ریدم به دادگاه که اینها رو اعدام نمیکنه تو ملاعام نمی‌دونم اخرپشت پرده کیه که خودشو قایم کرده 🙏🙏😭😭
دیدگاه ها (۵)

خدایا شکرت هرکاری بامن کردی راضیم به رضای تو خدای مهربونم 😭😭...

خدایا صد مرتبه شکرت بابت همه چی...خدایا همه مریض هارو شفا بد...

بخصوص لعنت بر ذات خراب 🙏🙏😞😞😞

به افتخار همه مخاطبان ویسگونی 🌹💞🥰🥰🥰😍😍

𝒑𝒂𝒓𝒕 ⁹ ات : از اون تعریف ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط