گریه زنانی غربی آمریکایی کانادایی که به مرز چهل سال رسیده
گریه زنانی غربی آمریکایی کانادایی که به مرز چهل سال رسیده اند و از تنهایی ، نداشتن بچه و ازدواج نکرده گریه می کنن
خونه بزرگ دارم غذاهای خوشمزه میپزم ولی بچه ندار...
❗️حالا یقه اسلام رو بگیر بگو من فمنیستم من نمیخوام ازدواج کنم من میخوام گربه بزرگ کنم
عیب نداره این راهیه ک غرب سالهاست رفته و شکست خورده و دیگه هیییییچ راه برگشت و جبرانی برای این زنها نیست
@lianpars
خونه بزرگ دارم غذاهای خوشمزه میپزم ولی بچه ندار...
❗️حالا یقه اسلام رو بگیر بگو من فمنیستم من نمیخوام ازدواج کنم من میخوام گربه بزرگ کنم
عیب نداره این راهیه ک غرب سالهاست رفته و شکست خورده و دیگه هیییییچ راه برگشت و جبرانی برای این زنها نیست
@lianpars
- ۶۸۴
- ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط