{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صداش»

صداش»
دیدگاه ها (۰)

و او زندانیِ بی دوحی بود که درون زندانی به نام"تن" زندانی شد...

بعد نابودی خــورشیـد، مــاه هم دیگر زیبــایی نداشت.

"من آنِ تواممرا به من باز مده…"

just friends?...

صداش>>

صداش......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط