{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"من آنِ توام

"من آنِ توام
مرا به من باز مده…"
دیدگاه ها (۰)

صداش»

و او زندانیِ بی دوحی بود که درون زندانی به نام"تن" زندانی شد...

just friends?...

+برای من میدویی؟-معذرت میخوام دردونه،پاهام دیگه کشش نداره..

من مدیون توام…چون مرا از قنداقگی باور کردی…!ــــــــــــــــ...

چرا الایت موشن باز نمیشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط