{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگذرونم من!هرطوری بشه 🚶🙂

میگذرونم من!هرطوری بشه 🚶🙂
دیدگاه ها (۱)

ملیون دفعه مردم تو راه اما خدا منو ندید ... !!

همه شدن چپ با من .... 🚶

خودمو بغل کن 🫂!!

بدون تو ی موجود درد داره دوپام 🙃🍷

تو تنهام گذاشتی الان فقط دارم میگذرونم

چقدر راحت با نبودش ‌کنار اومدینه فقط میگذرونم

خوشحالم هر تابستون ، با آلبوم جدید بچه ولگردا وقت میگذرونم💘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط