{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ملیون دفعه مردم تو راه اما خدا منو ندید ... !!

ملیون دفعه مردم تو راه اما خدا منو ندید ... !!
دیدگاه ها (۰)

همه شدن چپ با من .... 🚶

سلام خوبین! چخبر چون نمیتونم پست بزارم !لااقل احوالتونو بپرس...

میگذرونم من!هرطوری بشه 🚶🙂

خودمو بغل کن 🫂!!

واسه تو صد دفعه خوردم زمین!!ولی چشم های تو اصلا ندید!!!

خوب تو یک دفعه منو بزن😐😂

این چه شانسیهاقا اصلا منو ندید رفتم تو کمد چجوری فهمید من تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط