{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادش بخیر بچگی ها.....

یادمه با یه تیکه گچ یا با چند تا اسباب بازی ساعت ها تو کوچه یا زیر درخت انگو تو حیاط سرگرم بودیم گاهی مامانم از انگور های همون درخت به مهمونی بچگونمون صفا میداد حالا یا موبایل یا بازی های دیجیتالی بچه ها رو تنبل بی تحرک کرده دیگه هیچی مثل قبل نیست ....
دیدگاه ها (۰)

دلم برای خونمون تنگ شده روز های که بابا مامان بودن حیف.

متاسفانه....

یه نصیحت....

قربون دلت .....

عشق فراموش شده

The originals S2Part 11*صبح*لیا امروز میخواستم به هوپ خوش بگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط