{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درود بر ملکه شهبانو (:

دلتنگ روزهایی که شاد بودیم و دلتنگ
آوازهای خوانندگان خیلی خوبمون شدم
و افسوس میخورم بابت تمام بدی هایی
که به ایران عزیزمون کردم دورانتون زنده باد. 👆💑
دیدگاه ها (۰)

کسی فری فایر پلی میده !??

زمستونتون چطوره ?!

کارش چطور بود تو کامنت بگو فقد ذوق کردنش ??!

کیا با این صدا ها خاطره داشتن یه کلمه ازشون بگن ??!

@شعر پارسی

سفیر کبیر Grand Ambassador

تکپارتی جیمین......#اوّلین تکپارتی از جیمینه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط