{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شما بگید ببینم چی می‌نویسید.

شما بگید ببینم چی می‌نویسید.
من خودم اینو مینویسم:
خب از اول میدونستم برای من نیستی ولی هر لحظه ای که بهت نگاه میکردم و میدیدم با یکی دیگه خوشحالی نمیخواستم که بهت بگم عاشقتم و چه حسی بهت دارم چون میترسیدم این خنده‌ی زیبایی رو که میبینم دیگه نتونم زیاد ببینم پس دیدن خوشحالیت رو به دیدن تیکه تیکه شدن قلبم ترجیح دادم 🙃
دیدگاه ها (۳۱)

بعد خودش همش فکر میکنه زشته😐

اون لحظه قلبم هم لبخند میزنه:)))

بهترین رفیق من ازم ۸۰۰ کیلومتر فاصله داره و حتی نمی تونم راح...

part =10

^فیک جونگکوک^(پارت۳۴)

ازدواج اجباری... Part 4#سونگمینبا شنیدن صدای سونگمینی که اسم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط