{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه ی ما زشتیم چون قشنگ هامون رو ازمون گرفتن

🖤🕊️😭
دیدگاه ها (۳)

یه روز یه قاصدک

اینجا زندگی سخته

خدا دیگه برای ما خیلی غصه داده و روی خوش زندگی رو هم

ازمون قرآنم تموم شد😊🫠بابت حمایت ها ممنون اینا رو دیروز پیدا ...

ما زشتی خوشگل هامون رو کشتن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط