{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو رو خدا واستادم بخاطر تو!

تو رو خدا واستادم بخاطر تو!
دیدگاه ها (۰)

نمیخواستم شم باهات بد.

یادگاریت گردنم:)

من خطم واس تو اشغال نی:)

خدا بخاطر تو.....#انگیزشی #انگیزه #کلیپ_انگیزشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط