{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیخواستم شم باهات بد.

نمیخواستم شم باهات بد.
دیدگاه ها (۰)

یادگاریت گردنم:)

اشکامم قرمزه خون.

تو رو خدا واستادم بخاطر تو!

من خطم واس تو اشغال نی:)

نمیخواستم شم باهات بد!

• نمیخاستم شم باهات بد •‌لایک و فالو یادت نره خوشگل 💯🪽💖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط