{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خطم واس تو اشغال نی:)

من خطم واس تو اشغال نی:)
دیدگاه ها (۰)

تو رو خدا واستادم بخاطر تو!

نمیخواستم شم باهات بد.

خیلی حال میده یکی یکی اشغال های زندگیت خودشون برن تو سطل اشغ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط