{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی دلم میخواد اینو تجربه کنم:)

دیدگاه ها (۲)

هپییی ۱۷۰ شدنمون مبارککک 🥲

ساچ واو🤤🥲

ولییی این سکانس خیلی بد غمگین بود 🥲

حتی تام بعد مرگ جری افسردگس گرفتو ناراحت شد💔🥲

دلم میخواد اینو پاره کنم بندازم جلو سگای همسایه-

اکیپ مجازی بزنیممممممم

خیلی دلم میخواد موهامو کوتاه کنم ولی دو دلم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط