{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه روزی میرسیم بهش

لایک فالو فراموش نشه. یه کامنتمون نشه؟؟؟
دیدگاه ها (۲)

تا کی باید حق گفت

من که میمیرم برای این صدا . صدای موفقیت میده

فانتزیم از بچگی همین بوده و هست

رویای ما همینه

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

آهنگ های روس خداااااااااااااااااااان

کاش توی یه همچین رویایی بودم(نارنیا و ارباب حلقه ها)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط