{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نامه آخر

نامه آخر

بااشک هام مینویسم
😭😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

ازهمون بچگی غم داشتم🖤🥀🖤🥀

ای خداااااااااااااچطوری طاقت بیارم😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔🥀🥀🥀

خدایابرای این همه دردسنی ندارم💔😭😭😭😭

به تو نامه مینویسم.....

به تو نامه مینویسم......

خب خب منم میخوام رمان بریزم بیرون!!!درباره اسپای ایکس فمیلیه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط