{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای خداااااااااااااچطوری طاقت بیارم😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔🥀🥀🥀

ای خداااااااااااااچطوری طاقت بیارم😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔🥀🥀🥀
دیدگاه ها (۰)

نامه آخربااشک هام مینویسم😭😭😭😭😭😭😭

ازهمون بچگی غم داشتم🖤🥀🖤🥀

خدایابرای این همه دردسنی ندارم💔😭😭😭😭

💔😭💔😭💔😭

شاید طاقت بیارم:))))

خیلی کیوتن وای ای کاش منم اونجا بودم چه خوبه اسمتونو بیارم 😍...

قرمزه : ریز میبینمت بچه آبیه : بزار تیشرتمو در بیارم پاره ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط