{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایابرای این همه درد

خدایابرای این همه درد

سنی ندارم
💔😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

ای خداااااااااااااچطوری طاقت بیارم😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔🥀🥀🥀

نامه آخربااشک هام مینویسم😭😭😭😭😭😭😭

💔😭💔😭💔😭

💔💔💔💔💔

اعصاب ندارم حال ندارم ریدم تو این زندگی خدا درد پریودی به گر...

منکه اعتراض ندارم. ولی درد داره

پدرم تو رو ندارم 🥀درد از این بیشتر🥀🖤 روحت پر از آرامش پدرم 🥀...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط