{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اعتماد اشتباه همه ی ماست..!

دیدگاه ها (۱)

اگه صد سال بگذره من منتظر میمونم...

گناه ما اینکه دختر به دنیا اومدیم...

من قبل تو این نبودم...

ولی تهش نباید این میشد...

چرا دیگه اعتماد نمیکنی؟ وقتی فهمیدم اعتماد بوده اشتباه...#لا...

وقتی فهمیدم اعتماد بوده اشتباه...!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط