{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گناه ما اینکه دختر به دنیا اومدیم...

دیدگاه ها (۱)

ولی ای کاش هر جور باهاتون بودم واسه منم همینجوری بودین

اگه صد سال بگذره من منتظر میمونم...

اعتماد اشتباه همه ی ماست..!

ای کاش ما مثل یک کبوتری به دنیا می اومدیم..

فقط بخاطر اینکه تو کشور اشتباهی بدنیا اومدیم😂...

جنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط