{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه صد سال بگذره من منتظر میمونم...

دیدگاه ها (۱)

گناه ما اینکه دختر به دنیا اومدیم...

ولی ای کاش هر جور باهاتون بودم واسه منم همینجوری بودین

اعتماد اشتباه همه ی ماست..!

من قبل تو این نبودم...

هـنوزم بخاطرش بیدار میمونم ک اگه پیام داد منتظر نمونه (:

جنگل آسفالت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط