{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ آدما دیگه منو هیجان زده نمیکنن...

دیدگاه ها (۰)

✲ اهمیت دادن به بقیه فقط تو رو... 👇

✲ گاهی باید احمق بود...

✲ زندگی زیباست ، ولی عادلانه نیست...

✲ هیچ چیز نمیتواند به اندازه تقلید کورکورانه یک جامعه را به مرز نابودی بکشاند... !

ادما ولم نمیکنن برس خدا ب دادام 🐾

ادما هیچوقت تغییر نمیکنن...#تیکتاک#ویسگون#اینستا#اکسپلور#یوت...

هیچی اونجوری که باید نیستغذاها دیگه خوشمزه نیستن قهوه دیگه ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط