{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت😑

نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت😑
دیدگاه ها (۰)

فقط و فقط به خاطرشون:))

انتظارش رو نداشتی نه😏

...

😒

خوب... اتفاق غیر منتظره ای افتاد... اکانتم برگشت... باورم نم...

اکانت اصلیم برگشت... نمیدونم خوشحال بشم یا ناراحت....

نت برای من اومد..😶باید خوشحال باشم یا ناراحت؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط