{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انتظارش رو نداشتی نه😏

انتظارش رو نداشتی نه😏
دیدگاه ها (۴)

بله دیگه 😍🤭

ببخشید ولی من قانون اول کیپاپ رو شکستم😕

فقط و فقط به خاطرشون:))

نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت😑

به خودت میای و میبینی بیشتر از چیزی که انتظارش رو داشتی دووم...

هر وقت حال نداشتی بری خیابون، این رو ببین🥺

یکی قدر دازای رو ندونست منم ازش کپی کردم (چون دوستش نداشتی ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط