شلام شلام
شلام شلام
اومدم یکم از خودم بگم تا نویسندتون رو بشناسین...
خب....
اول از همه بگم که تو یه خانواده ی کاملا مذهبی به دنیا اومدم ولی مث خودشون نیست.... و تک فرزندم
اسمم زهرا هست که همون با نیک نیمم لنا صدام کنین...
خب من 2 بوکس کار میکردم که ول کردم و 1 ساله بسکتبال میرم.... 12 سالمه در حال رفتن تو 13 هستم....
انگلیسیم در حدی نیس که بتونم حرف بزنم دقیق و زبان کره ایم هم بیشتر کلمه های کلیدی رو بلدم و فوش🙄
درسام خوبه ولی کم کم دارم افت میکنم و به چپم هم نیس🗿
عام 25 شهریور هستم و از ماه تولدم متنفرم🗿
زیاد دوستی ندارم تو مدرسه درکل بگم دوست ندارم ولی مجازی خیلی دارم
خب من یه ادم درونگرام و خیلی ساکت و ارومم و پیش هرکی که برام عزیزه برونگرام.... خیلی اهل شوخی هستم... و منو رو مخ و اضافه میبینن🙂
جونم بگه براتون
خب من اهل استان فارسم و تو شهرستان کوهچنار زندگی میکنم و احتمالا نشناسین چون جای بزرگ و معروفی نیس
از شخصیت های ظاهرم بگم
خب چشمام سیاه تیله ایه و یه حالت کشیده و درشت هس و اصلا دوسشون ندارم..... موهام سیاهه و موج داره الان کوتاهشون کردم ... دندونام یه حالت خوناشامارو داره.. که خودم عاشقشمممم...(تنها چیزی که تو خودم دوست دارم💅💆🏻♀️) قدم هم 161 هس ( میدونم کوتاهم به روم نیارین😍) وزنم هم یه ماه پیش تقریبا 45بود و الان خیلی چاق شدم و وزنم رفته بالا 48 کیلو هستم... مامانم مبگه خوبی چاق نیستی ولی از نظر خودم خیلی خیلی چاقممممم..... و پوست سفیدی دارم
از اصالتم بگم لر ترک هستم دو رگه هستم و بیشتر شبیه ی ترکا هستم...
بیشتر دوستام میگن شبیه ی گربه هستم... و بعضی ها هم میگن شبیه خرگوشی🎀
از علایقم بگم خب....
من رنگ مشکی. ابی. چری. بنفش رو خیلی دوس دارم...
ولی از همه بیشتر مشکی رو دوس دارم
و ایدل شدن رو خیلی دوس دارم ولی خانوادم مخالفن و دوس دارن پزشک بشم💔🗿
4 ساله ارمی هستم
و تازگی ها با اسکیز و بیبی مانستر و اسپا اشنا شدم🎧
بایستم از
بی تی اس. همشونو دوس دارم ولی بایستم کوکی و بایس رکرم هم شوگولی و موچی🤏🏻🗿🎀
اسپا. کارینا و بایست رکرم نیگ نیگ
اسکیز. هیونجین و بایست رکرم فلیکس
بیبی مانستر. اهیون و بایست رکرم رورا
کراش بین فامیلمون خب ندارم از نظرم همه میمونن
و رل ندارم سینگل به گورمممم🗿
هرکی بهم پیشنهاد داده با فوش ردش کردم👈🏻👉🏻🎀
اخلاقم یکم پسرونس چون با پسر بزرگ شدم و تو محلمون دختر زیاد نیس و اگه باشه از من متنفرن🗿👈🏻👉🏻🎀
خب بیشتر بهم میگن زندگیت شبیه ی شوگاس
خب همین اگه سوالی داشتین تو کامنتا بپرسین جواب میدم
بوث بهتون بایییی
اومدم یکم از خودم بگم تا نویسندتون رو بشناسین...
خب....
اول از همه بگم که تو یه خانواده ی کاملا مذهبی به دنیا اومدم ولی مث خودشون نیست.... و تک فرزندم
اسمم زهرا هست که همون با نیک نیمم لنا صدام کنین...
خب من 2 بوکس کار میکردم که ول کردم و 1 ساله بسکتبال میرم.... 12 سالمه در حال رفتن تو 13 هستم....
انگلیسیم در حدی نیس که بتونم حرف بزنم دقیق و زبان کره ایم هم بیشتر کلمه های کلیدی رو بلدم و فوش🙄
درسام خوبه ولی کم کم دارم افت میکنم و به چپم هم نیس🗿
عام 25 شهریور هستم و از ماه تولدم متنفرم🗿
زیاد دوستی ندارم تو مدرسه درکل بگم دوست ندارم ولی مجازی خیلی دارم
خب من یه ادم درونگرام و خیلی ساکت و ارومم و پیش هرکی که برام عزیزه برونگرام.... خیلی اهل شوخی هستم... و منو رو مخ و اضافه میبینن🙂
جونم بگه براتون
خب من اهل استان فارسم و تو شهرستان کوهچنار زندگی میکنم و احتمالا نشناسین چون جای بزرگ و معروفی نیس
از شخصیت های ظاهرم بگم
خب چشمام سیاه تیله ایه و یه حالت کشیده و درشت هس و اصلا دوسشون ندارم..... موهام سیاهه و موج داره الان کوتاهشون کردم ... دندونام یه حالت خوناشامارو داره.. که خودم عاشقشمممم...(تنها چیزی که تو خودم دوست دارم💅💆🏻♀️) قدم هم 161 هس ( میدونم کوتاهم به روم نیارین😍) وزنم هم یه ماه پیش تقریبا 45بود و الان خیلی چاق شدم و وزنم رفته بالا 48 کیلو هستم... مامانم مبگه خوبی چاق نیستی ولی از نظر خودم خیلی خیلی چاقممممم..... و پوست سفیدی دارم
از اصالتم بگم لر ترک هستم دو رگه هستم و بیشتر شبیه ی ترکا هستم...
بیشتر دوستام میگن شبیه ی گربه هستم... و بعضی ها هم میگن شبیه خرگوشی🎀
از علایقم بگم خب....
من رنگ مشکی. ابی. چری. بنفش رو خیلی دوس دارم...
ولی از همه بیشتر مشکی رو دوس دارم
و ایدل شدن رو خیلی دوس دارم ولی خانوادم مخالفن و دوس دارن پزشک بشم💔🗿
4 ساله ارمی هستم
و تازگی ها با اسکیز و بیبی مانستر و اسپا اشنا شدم🎧
بایستم از
بی تی اس. همشونو دوس دارم ولی بایستم کوکی و بایس رکرم هم شوگولی و موچی🤏🏻🗿🎀
اسپا. کارینا و بایست رکرم نیگ نیگ
اسکیز. هیونجین و بایست رکرم فلیکس
بیبی مانستر. اهیون و بایست رکرم رورا
کراش بین فامیلمون خب ندارم از نظرم همه میمونن
و رل ندارم سینگل به گورمممم🗿
هرکی بهم پیشنهاد داده با فوش ردش کردم👈🏻👉🏻🎀
اخلاقم یکم پسرونس چون با پسر بزرگ شدم و تو محلمون دختر زیاد نیس و اگه باشه از من متنفرن🗿👈🏻👉🏻🎀
خب بیشتر بهم میگن زندگیت شبیه ی شوگاس
خب همین اگه سوالی داشتین تو کامنتا بپرسین جواب میدم
بوث بهتون بایییی
- ۳۴.۸k
- ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط