{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی چیزهابایدتوزندگی بایدداغ بشه حسرت بشه

تا آدم یاد بگیره ازدست نده زندگی تموم شده ..بزرگترین حسرت ازدست دادن نیست ..بلکه درد اونجاست که آدمی که یه روز آشناترین آدم زندگیت بود طوری غریبه شده که با دیدن من هم یادش نمیاد من کی هستم ..من عمیقان کسی رو دوست دارم که او عمیقان ازیاد برده منو
دیدگاه ها (۰)

قول دادم فراموشت کنم

عاشق علی باشی یعنی خوشبختی

My professor Part:66یهو تعادلمو از دست دادم و بدنم به سمت عق...

ساسونارو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط