{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمی‌شود که تو باشی ، من عاشقِ تو نباشم .

نمی‌شود که تو باشی ، من عاشقِ تو نباشم .
نمی‌شود که تو باشی
دُرست همین‌طور که هستی
وَ من، هزاربار خوب تر از این باشم
وَ باز، هزاربار، عاشقِ تو نباشم.

نمی‌شود، می‌دانم
که بهار از تو سبز تر باشد . 🌱❤

نادر-ابراهیمی
دیدگاه ها (۲۹)

🍂🍂

میگم کاش آدما هم به شرط چاقو بودن 🥰🥰

🥰🥰

زندگی رو بدزدید همینقدر ساده و دلبرانه 🥰🥰

سلام ema عزیز گاهی پیش می آید که دلت یک اتفاق خوب می خواهد.ا...

چای

✨️🇮🇷#کلام_شهید « پروردگارا مرا ببخش که نتوانستم بنده ای خوب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط