{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در تمام شب چراغی نیست.در تمام روز نیست یک فریاد.چون شبان

در تمام شب چراغی نیست.در تمام روز نیست یک فریاد.چون شبان بی ستاره.قلب من تنهاست.تا ندانند از چه می سوزم من .از نخوت زبانم در دهان بسته است.راه من پیداست.پای من خسته است.
دیدگاه ها (۵)

تقدیم به شما خوبان🥰😉🤗

مهمانی بیصدا

📗حکایت_مرد_صحرا_نشینسگی پای مرد صحرانشینی را گزید.مرد صحرا ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط