{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شده دلتنگ بشوی...

شده دلتنگ بشوی...
چاره نیابی جز اشک)
من به این چاره بیچاره دچارم هر شب
دیدگاه ها (۰)

به عشق مولا...

اگه ارمی لایک کن.

لایک و کامنت یادتون نره😉

اگه ارمی لایک کن.

.شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟من به این چاره ی بیچاره دچا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط