{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها فرشته زمین فرشته ای که زیبایش از الههها بیشتره

مهربونش از یه مادر کمتر نیست
فرشته‌ای که بال نداره اما هر روز داره اوج می‌گیره
ساخت خودم
دیدگاه ها (۲)

یه پیج عالی از سیدرما و کیدرما

۲۷سال بچم هنوز ۲۰ سالشم نیست

چشماس قشنگ ترین چیز این دنیاست

وقتی لوسی نمیذاره اولین آهنگش هیچ وقت قدیمی بشه

فرشته ای که او بود....بهم گفتن توصیفش کنگفتم چیشوگفتن هر چیز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط