از اینجا پدرومادر میرینن تو اعصاب آدم دلتنگی واسه دوستام
از اینجا پدرومادر میرینن تو اعصاب آدم دلتنگی واسه دوستام از اینور چکار کنم باید خودمو بکشم راحت بشم از درون خورد شدم
- ۲.۹k
- ۲۸ دی ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط