{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واکنشم چیه؟...... هه😏

ببین چیکار میکنم......
در آوردن چاقو *
در آوردن تبر *
زدن دستگاه به چشمم که لیزر میندازه *
در اومدن چاقو از پاهام *
و در آخر حمله *
بمیرید کصکش های هرزههههههههههه 🗿🍷🦾
دیدگاه ها (۱۹)

هعی

..

«Don't scold me»part-9ویو الیس*ازش پرسیدم که اسمش چیه و اون ...

عشق دردناک²p³⁵"ویو ۱ ساعت بعد"_جونگکوک من دیگه جون ندارم+لوا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط